Szydełkowe aniołki i dzwoneczki - moje pierwsze

Moje pierwsze aniołki i dzwoneczki  wykonane na szydełku. 
Po raz pierwszy spotkałam się z wzorami na aniołki w archiwalnym już miesięczniku, w którym był i opis, i schemat. Potem jak napotkałam na aniołki pani Eli Pawelec, to postanowiłam projektować swoje autorskie aniołki. Niektóre z nich można zobaczyć - TU
Chociaż obecnie wzorów na szydełkowe aniołki jest bardzo dużo - Klik, to ten podstawowy wzór nadal jest wyjściowy dla każdego innego.

"Anioł, dziś przyszedł do mnie,
Wziął mnie, w ramiona swoje,
Rzekł, jesteś mój, ja zaś bratem Twoim jestem,
Daj mi dłoń..."
ANIOŁ - greckie słowo Angelos znaczy posłaniec, wysłannik; aniołowie to istoty czysto duchowe, stworzone przez Boga.
szydełkowe aniołki i dzwoneczki
szydełkowe aniołki
szydełkowe aniołki
szydełkowe aniołki
szydełkowe aniołki
szydełkowe aniołki
szydełkowe aniołki
szydełkowe aniołki
szydełkowe aniołki i dzwoneczki
Kochani napiszcie, czy trzymajcie się tradycyjnych schematów, czy też próbujemy projektować swoje oryginalne aniołki i dzwoneczki? 
Ściskam!
Dorota

Komentarze

Prześlij komentarz

Będzie mi bardzo miło, jeśli zostawisz komentarz po sobie - będę mogła i Ciebie odwiedzić:)

Popularne posty