Aniołek na szydełku, z włóczki YarnArt Jeans

Witajcie Kochani, no i przyszła u mnie pora na szydełkowe ozdoby świąteczne. :) 
Jako pierwszy, pod szydełko wskoczył aniołek. Wróciłam jeszcze raz do mojego autorskiego wzoru, który zagościł u mnie na dobre!
Aniołek na szydełku
Projekt: Dorota Białek
Tym razem aniołka szydełkuję włóczką YarnArt Jeans, przeznaczoną głównie do amigurumi,  jednak i na okazałe aniołki również nadaje się idealnie :)
Aniołek na szydełku
 Postanowiłam, że będzie bez oczek i buźki, ponieważ bardzo łatwo w ten sposób zepsuć całą dekorację.
W czasie dziergania są jeszcze skrzydełka ;)

Zapraszam również na mój cykl nauki szydełkowania - Szydełkowe DIY,
czekają tam na was podstawy szydełkowania krok po kroku oraz dokładny kurs na świąteczną choineczkę - KLIK :)
Choinka na szydełku DIY

Kochani napiszcie, jak tam Wasze przygotowania dziergania dekoracji, czy już pracę rozpoczęte? 
Pochwalić się koniecznie!
Ps. Moje zapasy Dropsa, czekają na trafiony projekt a
Drops Muskat
 Gazzal XL Cotton i Himalaya w drodze...
.............
Ściskam!
Dorota

Komentarze

  1. Piękne te rzeczy. Podziwiam, za cierpliwość i pomysłowość. Piłeczka dla niemowlaka jest genialnym pomysłem.
    Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję serdecznie a piłeczki dalej się dziergają :) Uściski ślę!

      Usuń
  2. Odpowiedzi
    1. Dziękuję serdecznie, oj teraz mam dylemat z usztywnieniem go - bo włóczkę tak usztywnić jak kordonek - to zupełnie co innego :)

      Usuń
  3. Patrząc na takie prace od razu wypełnia mnie chęć powrotu do tego szydełkowego hobby. :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Mi dla siebie już czasu nie starczy na przygotowania niestety, a szkoda, bo bardzo chciałam popróbowac takich aniołków. Ale, co się odwlecze to nie uciecze :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Wszystko przed Tobą, z Twoim zapałem i energią to zaskoczysz nie tylko aniołkiem! Buziaki :)

      Usuń

Prześlij komentarz

Będzie mi bardzo miło, jeśli zostawisz komentarz po sobie - będę mogła i Ciebie odwiedzić:)

Popularne posty