Piłeczki na szydełku dla dzieci

  Przedstawiam Wam, moje piłeczki wykonane na szydełku. Córcia rośnie a razem z nią nowe potrzeby i pomysły. Piłeczki wykonane przeze mnie są mięciutkie, kolorowe i bezpieczne. Wypełnione są kulkami silikonowymi. Obdarowałam nimi moich chrześniaków a jedna przypadła córci :)



Radość dziecka - nieoceniona :)


Ta piłeczka została wydziergana włóczkami z chin (pisałam o nich TU), powiem szczerze są super - lekkie, kolorowe i do takich zabawek nadają się idealnie! 

Kolejną piłeczkę zrobiłam już w całości, z włóczki YarnArt Jeans Plus - wyszła ciut cięższa, ale również mięciutka i milusińska w dotyku :)





Ostatnia z moich ostatnich piłeczek, to w sumie najmniejsza z nich  - wykonania z różnych włóczek, częściowo z tych co pierwsza piłeczka, z YarnArt Jens, Drops Merino Extra Fine  i Gazzal XL Baby Cotton  Takie piłeczki można śmiało zrobić z włóczek, które nam zostały po innych robótkach - najważniejszy jest dobór kolorów!




I jak Wam się podobają? Wszystkie piłeczki wykonywałam szydełkiem nr. 4mm Wzory na piłeczki możecie znaleźć - TU

Ściskam!
Dorota

Komentarze

  1. Super pomysłowe piłeczki.Piękne mają kolorki. Pozdrawiam i zapraszam do mnie :-).

    OdpowiedzUsuń
  2. jakie fajne :)
    super zabawka dla małych rączek

    OdpowiedzUsuń
  3. Jakie świetnie :) Gratuluję zdolności i przede wszystkim cierpliwości :D

    OdpowiedzUsuń
  4. Bardzo mi się podobają! Faktycznie dobór kolorów ma największe znaczenie ;) Dzieci mają szczęście :D

    OdpowiedzUsuń
  5. Nie tylko ładne ale praktyczne i bezpieczne
    pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz

Będzie mi bardzo miło, jeśli zostawisz komentarz po sobie - będę mogła i Ciebie odwiedzić:)

Popularne posty