40 lat minęło jak jeden dzień...

  Mam za co dziękować Panu Bogu - za dar życia, za moich rodziców i rodzeństwo, za mojego wiernego i oddanego Męża oraz kochane dzieci, ponadto zdrowie i pracę :) 
"Dla Boga nie ma rzeczy niemożliwych."
   Oprócz prezentów, życzeń i słodkości kupiłam sobie kilka tkanin na zasłonki i ciuszki dla naszej najmłodszej pociechy oraz artykuły pasmanteryjne (duże szpule nici, igły do mojej maszyny, olej do konserwacji oraz białą kredkę). Ostatnimi czasy doszły do mnie też próbki pięknych tkanin z dekorii :)

Dotarły również do mnie książki, które już dawno pragnęłam przeczytać, książki o wychowaniu Dariusza Zalewskiego. Będą to wspaniałe pozycje, na zbliżające się długie zimowe wieczory :)
 No i dobrnęłam do końca tego, chyba najdłuższego i najbardziej osobistego (pierwotnie taki miał być) wpisu na moim blogu.

Ściskam!
 Dorota

Komentarze

  1. Pięknie piszesz- jest z co dziękować. Życzę Wam szczęścia na kolejne lata.

    OdpowiedzUsuń
  2. Wszystkiego najlepszego Ci zycze..a prezenty trafione to te, co sobie same kupimy.)

    OdpowiedzUsuń
  3. No tak minęło ... zawsze mi się przypominają słowa z 40 - latka :)
    Ale jeszcze wiele przed Tobą czego Ci szczerze życzę :):)

    OdpowiedzUsuń
  4. Dopisuję się do życzeń :) Błogosławieństwa Bożego na każdy dzień, zdrowia! :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Wszystko, co mamy otrzymaliśmy. Jak pięknie to dostrzegłaś. Ja również dołączam się do życzeń, by Twoje szczęście trwało zawsze. Prezenty masz piękne i talent, który pomoże Ci stworzyć z nich piękne rzeczy. Pozdrawiam:):):):)

    OdpowiedzUsuń
  6. Dziękuję serdecznie za życzenia Basiu, Alu, Beatko, Mariolu, Sylwio i blogchwila - to co najważniejsze, dziękuję za każde słowo szczere, dobre i z serca. Uściski dla Was :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Wszystkiego najlepszego i witaj w klubie!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję Kochana, miło mi dołączyć do szanownego grona "klubu" ;) Buźka :)

      Usuń
  8. 100 lat i wszystkiego najlepszego. Pięknie podsumowałaś pierwsze 40 :)

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz

Będzie mi bardzo miło, jeśli zostawisz komentarz po sobie - będę mogła i Ciebie odwiedzić:)

Popularne posty